', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Menu

Obiektywnie o Finansach

Ciekawe wiadomości z branży finansowej, newsy, analizy, rankingi, zestawienia, informacje o usługach finansowych, omówienie haczyków w promocjach oferowanych przez banki, SKOK-i, fundusze inwestycyjne

Wpisy otagowane : poziom-obslugi-w-banakch

Infolinie bankowe mocno obniżyły loty

maciejka51

Contact centre Bank Pekao po raz trzeci z rzędu wykazało się najlepszą obsługą klienta. Jednak cała branża drugi raz w ciągu 18 miesięcy osiągnęła najgorszą ocenę 8-letniej historii badania. Audytorzy ARC Rynek i Opinia po raz 18. sprawdzili jakość ... więcej

ING Bank Śląski najlepiej robi klientom dobrze

maciejka51

W badaniu satysfakcji 15 największych banków w Polsce najwyższą ocenę otrzymała instytucja kierowana przez Brunona Bartkiewicza. ING zwyciężył również w rankingu lojalności konsumentów. W obu najgorzej wypadł BGŻ BNP Paribas.   Bankiem docenian... więcej

Infolinie bankowe najgorsze od trzech lat

maciejka51

Po roku przerwy PKO BP znów ma najlepsze call center w branży. Jednak wyniki całego sektora są najniższe od wiosny 2013 r., co dla klientów oznacza, że dłużej muszą czekać na połączenie z konsultantem i odpowiedź mailową z banku.   Firma ARC Ry... więcej

Banki z najlepszą i najgorszą obsługą klienta

maciejka51

Najbardziej zadowolone z poziomu obsługi są osoby korzystające z usług ING Banku Śląskiego. Na przeciwległym biegunie satysfakcji znajdują się kontrahenci BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowego i PKO BP.   Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zapytała P... więcej

Koniec hegemonii PKO BP wśród infolinii bankowych

maciejka51

Po pięciu latach nieprzerwanych zwycięstw dział contact center rynkowego giganta uległ w badaniu jakości obsługi przedstawicielom Credit Agricole i Banku Pekao. Średnie wyniki dla całego sektora są lepsze niż pół roku temu, ale gorsze niż przed rokie... więcej

Jakość infolinii bankowych najgorsza od dwóch lat

maciejka51

Po wiosennej poprawie przyszła jesienna obsuwa. Ogólna ocena punktowa była na poziomie z wiosny 2013 r. Średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową wydłużył się do 5,5 godziny. Nieco dłużej trzeba też było czekać na połączenie z konsultantem. W XI... więcej

Użytkownicy sieci najwyżej oceniają PKO BP

maciejka51

Na Facebooku najaktywniejsi są pracownicy Alior Banku. Najlepszy system transakcyjny ma BGŻ. Najlepszą obsługę w oddziałach zapewnia BNP Paribas, a na infolinii – Citi Handlowy. Takie wnioski płyną z badania, w którym przeanalizowano wypowiedzi... więcej

© Obiektywnie o Finansach
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci