', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Menu

Obiektywnie o Finansach

Ciekawe wiadomości z branży finansowej, newsy, analizy, rankingi, zestawienia, informacje o usługach finansowych, omówienie haczyków w promocjach oferowanych przez banki, SKOK-i, fundusze inwestycyjne

Wpisy otagowane : infolinia-bankowa

Infolinie bankowe mocno obniżyły loty

maciejka51

Contact centre Bank Pekao po raz trzeci z rzędu wykazało się najlepszą obsługą klienta. Jednak cała branża drugi raz w ciągu 18 miesięcy osiągnęła najgorszą ocenę 8-letniej historii badania. Audytorzy ARC Rynek i Opinia po raz 18. sprawdzili jakość ... więcej

Infolinie bankowe najgorsze od trzech lat

maciejka51

Po roku przerwy PKO BP znów ma najlepsze call center w branży. Jednak wyniki całego sektora są najniższe od wiosny 2013 r., co dla klientów oznacza, że dłużej muszą czekać na połączenie z konsultantem i odpowiedź mailową z banku.   Firma ARC Ry... więcej

Koniec hegemonii PKO BP wśród infolinii bankowych

maciejka51

Po pięciu latach nieprzerwanych zwycięstw dział contact center rynkowego giganta uległ w badaniu jakości obsługi przedstawicielom Credit Agricole i Banku Pekao. Średnie wyniki dla całego sektora są lepsze niż pół roku temu, ale gorsze niż przed rokie... więcej

Jakość infolinii bankowych najgorsza od dwóch lat

maciejka51

Po wiosennej poprawie przyszła jesienna obsuwa. Ogólna ocena punktowa była na poziomie z wiosny 2013 r. Średni czas oczekiwania na odpowiedź mailową wydłużył się do 5,5 godziny. Nieco dłużej trzeba też było czekać na połączenie z konsultantem. W XI... więcej

Banki poprawiły jakość obsługi swoich infolinii

maciejka51

Prawie dwa razy krótszy czas oczekiwania na połączenie, szybsza odpowiedź mailowa oraz lepszy średni wynik punktowy – to najważniejsze wnioski z ostatniego audytu poziomu obsługi klienta w contact center instytucji finansowych. Ósmy raz z rzędu... więcej

Bankowe infolinie na minusie

maciejka51

Najnowsze badanie poziomu obsługi klienta w bankowym contact center wykazało, że wydłużył się czas oczekiwania na połączenie z konsultantem oraz odpowiedź mailową. W rankingu zwyciężył PKO BP przed Credit Agricole i Eurobankiem, który strącił z podiu... więcej

Drobne przetasowania w rankingu bankowych infolinii

maciejka51

Najszybciej połączymy się z call center PKO BP, a na pytania mailowe w najkrótszym czasie odpowiadają konsultanci Banku Pekao – takie wnioski płyną z najnowszego badania jakości obsługi infolinii bankowych. Jednak w skali rynku nie wszystko idz... więcej

Najlepsze infolinie bankowe

maciejka51

PKO BP ponownie zwyciężył w badaniu jakości infolinii firm finansowych. Powody do zadowolenia mają też inne podmioty, gdyż skróciły średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Jest jednak też łyżka dziegciu: poziom kontaktu przez internet o... więcej

PKO BP oraz Pekao S.A. mają najlepsze infolinie

maciejka51

Najkrócej na połączenie z konsultantem czekają klienci największego banku, a mailowo najlepiej porozumiewają się doradcy drugiego gracza na rynku – takie wnioski płyną z badania jakości obsługi telefonicznej i elektronicznej w bankach przeprowa... więcej

© Obiektywnie o Finansach
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci