', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Menu

Obiektywnie o Finansach

Ciekawe wiadomości z branży finansowej, newsy, analizy, rankingi, zestawienia, informacje o usługach finansowych, omówienie haczyków w promocjach oferowanych przez banki, SKOK-i, fundusze inwestycyjne

wyniki/badania/rankingi

ING Bank Śląski najlepiej robi klientom dobrze

maciejka51

W badaniu satysfakcji 15 największych banków w Polsce najwyższą ocenę otrzymała instytucja kierowana przez Brunona Bartkiewicza. ING zwyciężył również w rankingu lojalności konsumentów. W obu najgorzej wypadł BGŻ BNP Paribas.   Bankiem docenian... więcej

W 2016 r. spadły wydatki reklamowe banków

maciejka51

Pod względem nakładów na marketing banki w Polsce były w ub.r. najoszczędniejsze od lat. Mimo zmniejszenia budżetów największymi reklamodawcami pozostały ING Bank Śląski i mBank. Branża coraz chętniej promuje się w radiu. Na promocję swoich produktó... więcej

Upadłość konsumencka coraz popularniejsza

maciejka51

W 2016 r. sądy ogłosiły bankructwo 4288 osób fizycznych, czyli o 85 proc. więcej niż rok wcześniej. Przyczyna? Liberalizacja przepisów, która ułatwia dłużnikom wyjście na prostą. Najbardziej z tej możliwości postanowili skorzystać 20-latkowie i osoby... więcej

Lojalność klienta bankowego w Polsce

maciejka51

Przy wyborze dodatkowych produktów i usług finansowych najwierniejsi wobec swojego banku są osoby, które konto główne mają w ING Banku Śląskim, Banku Millennium, BZ WBK oraz mBanku.   Lojalność klientów banków można mierzyć na różne sposoby. Je... więcej

Na GPW przybywa firm odpowiedzialnych społecznie

maciejka51

W skład X Respect Indeksu weszła rekordowa liczba 25 spółek. Choć ubyło w nim podmiotów z branży finansowej, wciąż jest ona najliczniej reprezentowana.   10. edycja indeksu notowanych na GPW spółek odpowiedzialnych społecznie przynosi poprawę n... więcej

Infolinie bankowe najgorsze od trzech lat

maciejka51

Po roku przerwy PKO BP znów ma najlepsze call center w branży. Jednak wyniki całego sektora są najniższe od wiosny 2013 r., co dla klientów oznacza, że dłużej muszą czekać na połączenie z konsultantem i odpowiedź mailową z banku.   Firma ARC Ry... więcej

Banki z najlepszą i najgorszą obsługą klienta

maciejka51

Najbardziej zadowolone z poziomu obsługi są osoby korzystające z usług ING Banku Śląskiego. Na przeciwległym biegunie satysfakcji znajdują się kontrahenci BGŻ BNP Paribas, Citi Handlowego i PKO BP.   Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zapytała P... więcej

Koniec hegemonii PKO BP wśród infolinii bankowych

maciejka51

Po pięciu latach nieprzerwanych zwycięstw dział contact center rynkowego giganta uległ w badaniu jakości obsługi przedstawicielom Credit Agricole i Banku Pekao. Średnie wyniki dla całego sektora są lepsze niż pół roku temu, ale gorsze niż przed rokie... więcej

Aktywność banków w dziedzinie CSR

maciejka51

ING Bank Śląski, Citi Handlowy oraz BPH przodują w liczbie inicjatyw z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. W sumie podmioty te odpowiadają za co trzecie tego rodzaju działanie realizowane przez sektor finansowy w Polsce.   W XIV edycj... więcej

© Obiektywnie o Finansach
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci