', 'auto'); ga('send', 'pageview');
Menu

Obiektywnie o Finansach

Ciekawe wiadomości z branży finansowej, newsy, analizy, rankingi, zestawienia, informacje o usługach finansowych, omówienie haczyków w promocjach oferowanych przez banki, SKOK-i, fundusze inwestycyjne

reklamy

Spadły wydatki reklamowe banków w I kw. 2016 r.

maciejka51

Wskutek zmiany strategii, wprowadzenia nowego podatku i niepewności w sprawie rozwiązań dotyczących frankowiczów branża zmniejszyła nakłady na promocję o 40 mln zł. Największym budżetem na ten cel wykazał się ING Bank Śląski.   Z danych firmy a... więcej

Rynek reklamy bankowej w stagnacji

maciejka51

Największym reklamodawcą wśród banków pozostaje ING. Jednak najbardziej intensywnie promują się Eurobank i Bank Millennium. Na drugim biegunie jest PKO BP, który po zakończeniu współpracy ze znanym komikiem mocno tnie budżet i na dobre wypadł z czoło... więcej

Reklamy banków w KTR 2014

maciejka51

Podczas tegorocznej gali KTR wyróżniono 11 kreacji reklamowych, które stworzono na zamówienie pięciu instytucji finansowych. W porównaniu do poprzedniego roku dla branży finansowej był to konkurs z jednej strony bardziej pomyślny (więcej wyróżnionych... więcej

Bankowcy wciąż ograniczają marketing

maciejka51

Od stycznia do kwietnia br. banki przeznaczyły na reklamę w mediach tradycyjnych 300 mln zł, tj. o 1/4 mniej niż przed rokiem. Najwięcej wydały ING Bank Śląski, PKO BP i BZ WBK, ale procentowo najbardziej wzrósł budżet Raiffeisen Polbanku, Kas Stefcz... więcej

Rewolucja na rynku reklamy bankowej

maciejka51

W czołowej piątce najhojniejszych reklamodawców z branży finansowej pozycję utrzymał jedynie ING Bank Śląski. W I kw. br. najwięcej na promocję wydał Raiffeisen Polbank, a w ujęciu rocznym swój budżet najbardziej zwiększył mBank. W pierwszych trzech... więcej

Najlepsze reklamy banków

maciejka51

W ramach Polskiego Konkursu Reklamy KTR wyróżniono sześć kreacji stworzonych na zamówienie m.in. ING Banku Śląskiego, Getin Noble Banku i Alior Sync. Ta pierwsza firma została też reklamodawcą roku. W dobie natłoku informacyjnego oraz ogromnej konku... więcej

Banki mocniej niż inni tną budżety reklamowe

maciejka51

W ub.r. banki wydały na promocję w mediach 1,13 mld zł, czyli o 150 mln zł mniej niż rok wcześniej. Układ sił nieznacznie się zmienił. Wciąż prowadzi PKO BP, a z TOP5 wypadły Getin Noble Bank i Bank Millennium. Po kilkudziesięcioprocentowym wzroście... więcej

© Obiektywnie o Finansach
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci